zaterdag 9 november 2013

Halloween!

Halloween is ondertussen al een beetje oud nieuws, maar vorig weekend waren wij uitgenodigd op een klein Halloweenfeestje met dresscode "verkleed". Omdat ik nu zelfs te dik ben voor mijn normale kleren, zag ik een kostuum niet echt zitten, tot ik wat inspiratie vond op Pinterest (weeral). Tja, als je zwanger bent op Halloween, moet je dat maar uitspelen zeker...


 Een oranje T-shirt en wat zwarte flockfolie is alles wat je hiervoor nodig hebt!


F. vond zijn inspiratie ook op het Internet, dus was ik ineens een jute zak aan het omvormen tot het masker van Dr. Crane uit Batman Begins. Akelig, niet?


En uiteraard, zoals elk jaar, maakte ik ook een pompoen voor aan de voordeur. Nu we een voortuintje hebben kunnen onze buren daar ook van meegenieten. Hoe je zelf een pompoen maakt, legde ik vroeger als eens uit.



Happy Halloween! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten