vrijdag 13 juli 2012

Hipp(i)e Aidyn

Als neefje Aidyn niet scoort in deze outfit, dan moeten zijn lange blonde haren en blauwe ogen maar het werk doen...



Het hemdje is het Apple-patroontje uit de Ottobre 3/2010, dat u ook al hier, hier of hier zag (eigenlijk zo'n beetje overal in naaiend blogland, want dit patroontje is een geschenkje uit de hemel, want mooi en helemaal niet zo moeilijk). Als u dat zelf ook eens wil proberen, lees dan zeker de tips van mamasha!



Wie vaak blogs leest, had natuurlijk de broek al herkend. Het is de Jacobbroek, waarvan het patroontje werd verkocht voor het goede doel Van Katoen. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat je dat nu gratis kon krijgen?? Ik ging voor een full option met rits en al! Goed dat ik net een broek had leren maken in de naailes. Het ontstaan ervan leest u hier. Andere Jacobbroeken zijn hier of hier te bewonderen. Ik had ergens een heel erg mooie gezien op een blog, maar die vind ik nu natuurlijk niet meer terug. U zal het met deze moeten doen...







1 opmerking: