vrijdag 12 augustus 2011

Liefde kan toch schoon zijn

Soms (niet vaak) doet het lief al ne keer is iets romantisch. Ik moet eerlijk bekennen dat ik al maanden niet al te subtiele hints liet vallen dat ik al zo lang geen bloemen meer in huis had gehad ("en goh... dat is wel gezellig, zo bloemen in huis hè? hè?!").
Waarop hij dan zei "Mimi (de kat) zou die toch alleen maar aanvallen en opeten."

Tja... in haar ultrajonge dagen durfde Mimi al wel eens een plant of 3 molesteren en daarmee had het lief dus altijd wel een geldig excuus.

Maar nu Mimi haar heil heeft gevonden in andere zaken (een pluchen beer van op de kermis moet het nu ontgelden...) dacht het lief dat het wel eens tijd was om dít te doen.

En ik... ik word daar blij van...



1 opmerking:

  1. Wat leuk! :-)
    Mannen onder elkaar was hij toch een beetje gegeneerd toen ik hem ermee confronteerde. Schattig. Alsof 'romantisch doen' een misdaad is...

    BeantwoordenVerwijderen